Klik untuk melihat Koleksi Dania Bowl!

Jumaat, Mei 27, 2011

Suprise!! Pemenang Best Entri Kedua...

Tadi Cute Mum dah umumkan Kak Nida sebagai Pemenang Best Entri.. Kali nie Cute Mum nak umumkan Pemenang Kedua Best Entri "My Cute Little Diary 1st Anniversary Giveaway".. Cute Mum suka dua-dua entri nie.. Tak tahu nak pilih mana satu.. Jadi nak juga bagi Hadiah kat mereka berdua..

*Copy Dari SINI*


nama : nana hehe...ala xkan uyun tak kenal kot..familiar kan ngan muke kitorang ni hehe..
dah kawen nama suami AMRUL nama anak DAMIA dari situ lah datang nya nama blog
NANA+AMRUL=DAMIA

sejak bila ikut blog cutemum??
sejak aku masuk GA yang cutemum pernah anjurkan dulu tak ingat plak dah..ada masa mula2 cutemum buat GA.sejak tu la mula follow...

lepas tu sejak aku ada blog contest sendiri, aku follow kedua2 blog cutemum..sebab cutemum ni sangat aktif dalam arena contest/ GA/ lucky draw.
& yang paling penting buat setakat ni cutemum adalah pemegang rekod blogger paling banyak menang.
tak caya??cer tengok sini, setakat entry ini di tulis..
cutemum dah menang sebanyak 120 kemenangan untuk tahun 2011 SAHAJA, hebat kan?
tak caya bole tengok sini:
entry kemenangan terkini
http://mamiuyuncontest.blogspot.com/2011/05/4-kemenangan-awal-mei.html
cutemum ni memang rajin buat contest, buat teka teki, buat GA
tapi rasanya blom pernah menang lagi contest anjuran cutemum ( eh kita ada menang ke ek uyun?lupa la hehe)
tapi aku pernah menang contest yang di anjurkan oleh suami cutemum,encik aima
http://aimacontest.blogspot.com/2011/03/keputusan-penuh-gaya-bersama-handphone.html& pernah juga dapat hadiah dari cutemum yang ni bukan hadiah GA..ini hadiah tukar suka sama suka ngan Cutemum...heheh aritu cutemum ada kata nak beli FM PD yg aku penah kasi kat sape2 yang bertuah teka2 tu kan...mmg ada 1 lagi FM aku saje simpan...disebabkan cutemum ni selalu sgt inform aku pasal menang GA..so aku terhutang budi..jadinye aku hadiahkan je la FM PD tu kat dia...
tak sangka plak...Cutemum kata nak bagi aku FM dari Bukit Tinggi Indonesia, katanya ada lebih lagi FM tu dia beli masa g oliday aritu...haih..rezeki kan...aku kasi hadiah kat orang, orang kasi hadiah kat aku...


bercerita pasal kehidupan peribadi plak..kami ni ternyata banyak persamaan, nak tau apa persamaan kitorang??

kami memang belum pernah berjumpe...kenal pun sebab rajin join CGL..tapi aku perasan banyak persamaan antara kami antaranya :

1. kami sebaya masing2 umur 27 tahun lahir tahun 1983

2. kami dah berkahwin & mempunyai seorang anak perempuan nama anak kami pun dekat2 je..anak cute mum nama DANIA anak aku nama DAMIA

3. kami sama2 kongsi minat suka join CGL & setiap kali CGL yg mewajibkan tag, aku sure akn tag cutemum, sama la cutemum juga

4. dah banyak kali kitaorang sama2 menang dalam satu contest mcm contoh:

- contest gambar paling menarik 2010 : aku menang no 3 cutemum menang no 2
- contest si manja bersama anakku sinar raudah : damia menang kategori 2-3yrs, dania menang saguhati kategori 1dy-1yr
- cabaran cutenose : aku menang no 4 cutemum menang no 2
- contest anniversary mummy ila : aku n0 2 cutemum no 3
& ada banyak lagi kalau aku list panjang plak kang hehe

5. kami sama2 suka minat main bowling tapi rasanya cutemum ni terer sebab selalu je menang kalau ada tournament kan?hehe

6. kami sama2 peminat pepel...moto kami kira macam pepel poreber la..hehehe..meh sini nk tunjuk bukti


warna tema masa kawen pepel
personal blog aku & blog contest cat pepel
personal blog cutemum & blog contest pon cat pepel
ish tak sangka plak cutemum buat special entry utk aku hehe terharu

7. ok ni persamaan terakhir...hehe mmg lawak la..arini, ari khamis 5/5/2011 aku ada buat satu GA sempena menyambut ulangtahun blog ke-2 cutemum pon sama juga..arini ari khamis 5/5/2011 cutemum pun buat satu GA sempena menyambut ulangtahun pertama...

apa lagi bole dikatakan??kami ni memang sangat banyak persamaan

tingin nk jumpe..harap2 satu ari nanti kita bole jumpa la ek..masing2 pon kt KL je..xjauh pun keramat ngan kajang tu hehe..by the way..nice to meet you cute mum a.k.a nurul uyun...
selamat ulangtahun blog yang pertama..semoga semakin success & bertuah selalu untuk memenangi contest2 yang akan datang..

Tahniah Cute Mum ucapkan kepada Nana.. Sila beri Nama Penuh, Alamat dan No Telefon kat komen box entri nie untuk proses penghantaran Hadiah..

Pada yang nak meneka Header tue, cukup tak masa yang diberi? Ke nak Cute Mum lanjutkan lagi? Rasanya tak payah lah kot.. Cute Mum TUTUP yer.. "Im SORYY"


Teror Menyanyi.. Joinlah Contest INI dan INI..

Berminat nak guna IPhone 4?? KLIK SINI..

11 comments:

Keyphochee berkata...

tahniah nana..dah agak dah nana mesti terpilih sebab uols banyak persamaan..umur pun sebayakan...hehee..

Nida berkata...

Tahniah Nana.... :)

Lepas ni bolehlah bertambah lagi berat badan..hehe (baru baca n3 Nana)...:)

farasakura berkata...

congrats cutemum....FS baru nak aktif balik join contest & ga...hehe nnti inform2 la yer ^___^
blog baru :)
http://contestandgiveawaylover.blogspot.com/

~~@lyci@~~ berkata...

tahniah nana.. mmg nana pandai buat entry kreatif... alycia malas hehe..

Lelord berkata...

tahniah nana

Myra Jay berkata...

Tahniah Nana :)

Nana berkata...

heheh alamak..ingatkan xmenang tadi
dok tahniah kat kak nida heheh
tq semua yg wish tahniah

fa10 berkata...

tahniah, tahniah...
saya mati2 ingatkan NANA n CUTEMUM ni bestfriend tau, rupanya kenalan CGL

mummy_ayu berkata...

wah...tahniah nana!! memang best la entry dia..banyak persamaa sungguh korang berdua..
cayalah!! :-)

ajumohit berkata...

tahniah nana...entri yg ceria!!

deqlis berkata...

Nana...tahniah..
haha..ingatkan tadi menang sama2x ngan Cute mum..rupanya anjuran Cute Mun...

huhu deqlis tak sempat join..walau dah buat separuh jln hari tue..tp tak sempat anto huhu...

pepun tahniah:-)

 

CUTE MUM - My Cute Little Diary..... Designed by Whitey Mommy